Forum Nasze ciacha Strona G│ˇwna Nasze ciacha
Marat, kak twoja familia?
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

a ja dolacze innym pytaniem jak sie czyta:

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nasze ciacha Strona G│ˇwna -> Wszystko o Maracie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Osobista Rakieta Marata



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 11:03, 07 Kwi 2014    Temat postu: a ja dolacze innym pytaniem jak sie czyta:

Ci Ksi─Ö┼╝a to maj─ů farta !!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
A może przedłużę na sobotę i niedzielę. Ale nie ważne jest innych zdanie, ponieważ to ty wybierasz imię dla dziecka takie jakie ci pasuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a je┼Ťli facet dojdzie pierwszy to przeciez na jednym stosunku seks si─Ö nie ko┼äczy!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Poprostu mam kolerzanke Wegierke o tym imieniu i tak mi sie spodobalo ze wybralam je jaki moj nick
Patrycja kiedy masz nastepna wizyte? To o co mi chodzi chyba by┼éo wcze┼Ťniejsze od tych utwor├│w. bo to znaczy ze nie wierzymy, ze to Duch Swiety oswieca ksiezy tylko sami z siebie wydaja wyroki jak im popadnie i wlasciwie nie mamy szans na naprawienie swojego zycia, a przeciez wszystko jest w rekach Boga. Zawsze jednak chcia┼éam by─ç ruda - a dodam, ┼╝e m├│j naturalny kolor w┼éos├│w to ciemny br─ůz wpadaj─ůcy prawie w czer┼ä. hmm.. [link widoczny dla zalogowanych]
Super -60 g serka topionego lub brie M├│j cennik: no w┼é┼Ťnie jak tam jest? to straszna choroba. Po czwarte: ka┼╝dy jest inny, a obyczaje, jak kto┼Ť akceptuje ich styl zycia to dobrze, je┼Ťli nie niech nie wi─ů┼╝e si─Ö z nikim, opr├│cz Polaka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3 zł, np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu bym dała 10/5.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rowniez stosowalam Gynqalgin - ale nie bylo problemow z umieszczeniem jej tam gdzie trzeba- no moze tylko z pierwsza globulk─ů a potem to juz ok by┼éo- a rano wiadomo wszystko wypywa, trzeba miec wkladki - no bo inaczej to lipa...Globulki bralam przez 10 dni- wszystkie wykorzystalam i zrobilam ponownie druga cytologie tak mi lekarz kazal - teraz czekam na wyniki .Mam nadzieje ze mi pomog┼éy [link widoczny dla zalogowanych] bo sie boje ze jestem w ciazy...
Na poczatku conajmniej 1/3 wyplaty idzie na mieszkanie, przecietnie za wynajem mieszkania w GTA od 600-800 na miesiac. powtarzaja programy przeciez Wsp├│┼éczuje nam serdecznie. CHODZ─ś DO FRYZJERA RAZ NA 6 M-CY I NIE ZNAJDZIE U MNIE ROZDWOJONYCH KO┼âC├ôWEK PO TAKIM CZASIE--ALE TO ZAS┼üUGA OLEJKU RYCYNOWEGO)... zalezy czy mia┼éas dni p┼éodne czy nie?? [link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem w 15 tc, badania w kierunku toksoplazmozy zrobi┼éam z w┼éasnej inicjatywy...i co si─Ö okaza┼éo...IGG 300 ml/IU, IgM-dodatnie, po kilku tygodniach ponowi┼éam badanie w klasie IGG-wynik- 255 ml/IU. Masz mo┼╝e jaki┼Ť znajomych kt├│rzy maj─ů conversy i daj─ů gum─ů ?? W tym momencie najlepsze wyjscie bylo by zciac jakies 10cm moich wlosow tak zeby pozwolic im ladnie krecic sie na calej dlugosci. Je┼╝eli s─ů tacy kt├│rych nie interesuje d┼éu┼╝szy seks to s─ů albo dewiantami kt├│rzy by chcieli ┼╝eby┼Ťcie sie przebiera┼éy za zaj─ůce i robi┼éy dobrze stopami albo po prostu nie wiedz─ů. Och dziewczynki, ale ja juz tyle sie staram o tego bobaska i nic Nie mam czasem juz cierpliwo┼Ťci i taka rezygnacja we mnie tkwi wczoraj nie mialam mozliwosci a od dzisiaj juz chcialam rozpoczac systematyczny trening tylko ze link dzisiaj nie dziala. Zero konfliktu mi─Ödzy paznokciem i wa┼éem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja to juz planuję sobie niedługo zmienic kolczyka, tylko najpierw musze sobie kupic jakiegos ze stali hirurgicznej...
[link widoczny dla zalogowanych]
jak ktos wyzej napisal, czas pokaze,,, powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie kupuj! [link widoczny dla zalogowanych] nie nudze sie, wlaczam sobie tv albo jakis film i gapie sie w monitor i jade...
najgorszy strach przed nieznanym http://www.youtube.com/watch?v=GeZWwjceDuI słuchajcie, mam do Was bardzo ważne pytanie. Jestem juz umowiona na wtorek w przyszlym tygodniu i troche sie denerwoje. A ja nie wiem co wy wszyscy macie do pajakow ze sie ich tak boicie One bardziej sie boja was niz wy ich, mam w domu 2 ptaszniki bialokolonkowe samca i samice oba sa ogromne i nie zamienilbym ich na zadne inne zwierze [link widoczny dla zalogowanych]
ja po 3 zabiegach laserem i jednej ma┼Ťci stosowanej od czasu do czasu mam blizny niemal niewidoczne.. Zaporosk─ů 66/2, poczeka─ç na swoj─ů kolej, a p├│┼║niej w gabinecie odwa┼╝nie powiedzie─ç o co chodzi. Tu macie fotki: Chcia┼éa jakby wyczu─ç m├│j styl. Prosze podajcie mi adres do kosmetyczki. Swoj─ů zapomnian─ů przewodnicz─ů rol─Ö, przekaza┼éy w r─Öce m─Ö┼╝czyzn prze┼Ťwiadczonych o swoim prawie do decydowania we wszystkich dziedzinach ┼╝ycia. jakie macie postanowienie na swieta?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko teraz zrobili takie ograniczenie na megauploadzie ┼╝e mo┼╝na tylko do bodaj┼╝e 13 ┼Ťci─ůga─ç je┼Ťli si─Ö nie ma konta.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale i tak jakos inaczej sie czuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z g├│ry dziekuj─Ö [link widoczny dla zalogowanych] no pewnie tylko co to znaczy normalna?
Ja tez nie mam motywacji do cwicze┼ä w domu. I Uwa┼╝am ┼╝e WYSUSZENIE ┼ÜLUZ├ôWKI to dopiero jest PROBLEM ale jako┼Ť nikt o tym nie huczy na forum !! W czoraj w Lidlu kupi┼éam snacky RICE SNACK opakowanie ma chi┼äskie napisy. Ale pisze tu odnosnie salonu VICI. o kulach albo na jednej nodze mozna pomykac od razu . [link widoczny dla zalogowanych]
Mniej nie ma sensu- ┼╝adna z nas nie chce jo-jo Powiesz automatycznie- tak oczywi┼Ťcie i ju┼╝ jeste┼Ť niewiarygodny (wycieraczki oczywi┼Ťcie nie ma ). Teraz tylko pilnuj wagi ciala i co w zwiazku z tym ?? tak jak tu by┼éa mowa przez kole┼╝anki .. Dzi─Öki no w┼éa┼Ťnie dziewczyny, s┼éuchajcie, kolczyka mam p├│┼é rpku, jeszcz wiadomo nie jest ok┼éadnie wygojony
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] P.S to nie prawda ze musia┼éy┼Ťcie zarazi─ç si─Ö od kota to tylko 1 z mozliwo┼Ťci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nasze ciacha Strona G│ˇwna -> Wszystko o Maracie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin