Forum Nasze ciacha Strona Gwna Nasze ciacha
Marat, kak twoja familia?
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Ale tego swędzenia mam już powyżej dziurek w nosie, jedna

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nasze ciacha Strona Gwna -> Wszystko o Maracie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Osobista Rakieta Marata



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 6:12, 09 Kwi 2014    Temat postu: Ale tego swędzenia mam już powyżej dziurek w nosie, jedna

a za tydzień idę na studniówkę z moim chłopakiem tak się cieszę A i nie załamujcie się jeśli macie taki problem bo dla mnie chirurg też był ostatecznością a nic mnie nie bolało ani w czasie zabiegu ani po a palec wygojony
[link widoczny dla zalogowanych]
Te organizaje to: Najlepiej ręce zanużać aż po łokcie.Taki zabieg powtarzajcie przez kilka dni i będą efekty na dłuższy czas.Polecam ,rewelacyjna metoda!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

u mnie Kasia czasem zawoła, ale nie męczę ich za bardzo, jak się teraz nie uda to może za jakiś czas albo w przyszłym roku... [link widoczny dla zalogowanych] Brakuje mezczyzn znajacych obrobke skrawaniem (to chyba tak po polsku) - tych ktorzy wykonuja narzedzia.
o tak to najlepsza stronka o głodówce dobranoc fanka i wszystkie inne POZDRAWIAM. 1.40 minut po zabiegu wyjąć tamponik z ust. Ja też jestem zainteresowana tym tematem.Napisz w jaki sposób profesor Tombak odmienił Twoje życie. Efulec jeśli ćwiczysz też skalpel i orbi to polecam najpierw skalpel potem orbi. [link widoczny dla zalogowanych]
zajmuje się miedzy innymi wrastającymi paznokciami. A nie te butle wódy na stole , z przelicznikiem flacha na gościa W mlodosci tez nie bylo lepiej, wiec niestety, ale rysy twarzy to podstawa. masz racje co do utrzymywania wagi po diecie i ilosci wegli Górniak, Kukulska fe A wy jak kończycie głodówki i czy rzeczywiście nie przybieracie potem na wadze? Trzymajcie kciuki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajnie strzyże, młodzieżowo, cieniuje, potrafi doradzić- jak poprosisz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

woda ma byc niskozmineralizowana i niegazowana.Jesli ktos ma sklonnosci do kamicy to warto kupic w aptece wode Jan(tzw,miekka woda w workach po 5l,ale pic do 2 szkl dziennie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Floriańska 18/6.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mialam przerwe dwoch miesiecy , a teraz na nowo wracam do marchewki
[link widoczny dla zalogowanych]
sex nawet ok.
Ponad miesiąc temu postanowiłam zafarbować włosy szamponetką, niestety nie doczytałam opinii i zabieg ten wykonałam szmponetką firmy Palette na 24 mycia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko z brzucha nigdy nie zrzucisz. [link widoczny dla zalogowanych] Ok Dziękuję za informacje.
on lubi blondynki ogladac z duzymi cycami i jak w du.e sie je pie..oli. Dobra jest też raz na jakiś czas maseczka z fructis włosy suche i zniszczone! kwasnieska tez nie umie tanczyc , tak samo jak dancewicz!!! Mój czas pracy jest dostosowany do potrzeb rodziców. poza tym wstydze sie rozebrac przed ludzmi i pozniej przed ich spojrzeniami..... [link widoczny dla zalogowanych]
Głodówkę odkładam na później, bo nie do końca czuję się teraz na siłach, a poza tym przeprowadzanie jej w sesji, byłoby jednak trochę ryzykownym pomysłem. pamietam jak kiedys jeden z nich postwil mnie przed faktem dokonamym a co mi oswiadczyl?? przepraszam nie okulicki tylko Okuniecki z Vici? [url=http://imageshack.us ][img=http://img54.imageshack.us/img54/4256/apt3.jp g ][/url] Czyli np. Które będą mocnijeszcze jeśli gram w siatkówkę i inne takie sporty? Lekarz proponuje operację bo może zezłośliwieć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dla mnie imie nikola czy oliwia to szczyt glupoty.poprostu jakies niedowartosciowanie rodzicow nakazuje dawac takie i miona dzieciom.wiocha jak sie patrzy.
ja trzymam kciuki również za Was

Ja natomiast podeszlam do tej znajomosci z dystansem poniewaz w mojej glowie bylo zakodowane ze ''turek'' to facet z ktorym nie mozna wiazac zadnych planow na przyszlosc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam 16 lat, a zaczęłam się masturbować w wieku 14.
Ja płaciłam za cesarkę 2000 zł jako ubezpieczona w nfz który finansuje poród a właściwie opieke poporodowa ale na jedno wychodzi jak ktoś nie jest ubezpieczony w nfz to może i płaci 10 tys ale raczej wszyscy są ubezpieczeni.
to forum jest chyba po to by zakladac takie topici jak ten ;] Wiec nie musi wcale szukac w gazetach...
[link widoczny dla zalogowanych]
70% do 80% hcr i mamy takie tętno przy jakim spalamy tłuszcz bo zachodza przemiany na granicy tlenowe (beztlenowa=robienie mięsni, ale do wybudowania mieśni niezbedne sa większe ilości białka więc ćwiczcie bez obaw
Dokładnie to ciężko jest określić jej wzrost, ale w przybliżeniu Weronika może mieć 156-160cm Ale napewno nie ma 165 ani 170 tym bardziej .
To prawda masz mniemanie o sobie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Są nimi:

To jest zalosne i robia to ludzie,ktorym zalezy na utrzymaniu sie na stolku,ja Cie prosze,to Ty mi bajek nie pociskaj,bo moge Ci przykladow na temat Katolicyzmu wypisac liste nieskonczona... [link widoczny dla zalogowanych] No dokładnie.
I przyznaje sie, ze miala operacje plastyczne twarzy (nie wiem po co poprawiała buzie, ponoc nos, kosci policzkowe i szczeke. Później jeszcze miałam robione tipsy na żel kolorowy i muszę przyznać że wolałam akryl. Kiedyś miała śliczną sylwetkę: czytam ten wątek od pewnego już czasu, ale jakoś nie mogę się sama zdecydować na ten zabieg, chociaż pewnie by mi dobrze zrobił. Witaj! [link widoczny dla zalogowanych]
Jakiego rozmiaru? chciałem sie podzielic moim zdaniem ze jezeli w trade beda pracowac miedzy ph tacy ludzie jak la1rryto w tej firmie nigdy normalni ludzie nie beda mogli spkojnie i dobrze wykonywac swojej roboty- bo zawsze bedzie mało!!!Koles jest chyba opętany,LA1RRY nie łudz sie to nie jest meksykanska telenowela... mam nadzieje, ze sie uda to zamaskowac i nie bedziesz musiala robic zadnych zabiegow a w koncu blizna sama zrobi sie jasna Carbs: MOTTO NA DZISIAJ 2. DLA EWOKOL
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lubię kiedy jest taki wielki, czerwony, kiedy tak z niego kapie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jedzenie bylo pyszniutkie i wino tez
Kanke (koncowke irygatora) posmaruj kremem np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie dostaje ani grosza od niego.

Witam serdecznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dlatego liczy się dla mnie cena.
bo strasznie duzo dziewczyn je ma...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
aha facet moze nas tym zarazić?
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam wszystkich. [link widoczny dla zalogowanych] Zakładając ,że też jesteście młode ,jestem pewna ,że gdy znajdziecie pracę ,to szybko zajdziecie w ciążę i pójdziecie na chorobowe,a później na macierzyński i wychowawczy
Dodam jeszcze, ze trzymam za wszystkich kciuki Sam czekam na wiosne, zeby w koncu wyjsc z domu, bo na snieg to sie boje Kiedy stanęłam w ciężkiej sytuacji życiowej, zwróciłam się do sądu o alimenty, bo takowe mi się należą, zostałam zmiażdżona, ale też nie dałam się tak potraktować, przez jakiegoś d*pka sędziego, walczyłam tylko o to, aby on płacił za mieszkanie z którego korzysta. wiec nie uwazaj ze one rosną bo nie rosną. Witajcie dziewczynnyyyy!!! [link widoczny dla zalogowanych]
pewnie miedzy innymi dlatego, ze jestem szczuplutka. - Pozdrawiam wszystkich cztajacych -Andrzej -47 lat wie ktos? Jesli Twoje cialo zle wyglada to po prostu cwicz! Dobrą radą! Polecam stronę: Polecam A Wy jak na początku dawałyście sobie rade, bo mi to nogi wysiadają
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem, wpierw mnie strasznie pociagala mysl by zobaczyc Jego z innym - udalo sie;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ostatnio dostałam mam nadzieję bardzo dobrą rade od osoby naszego pokroju.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nasze ciacha Strona Gwna -> Wszystko o Maracie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin